Wat kan ik doen als ik een klacht heb?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u met ons contact opnemen via info@partijvoordedieren.nl of bellen met 020-5203870.  Van deze klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging.

De Partij voor de Dieren geeft de Klant zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 7 dagen na ontvangst van de klacht, een reactie op zijn klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zal Partij voor de Dieren binnen 7 dagen na de ontvangst van de klacht, de klacht bevestigen en een indicatie geven van de termijn waarbinnen zij verwacht een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op de klacht van Klant.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Als we er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht ook voorleggen via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.’)